Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Fajny dzionek

Piwo to moje paliwo

:: ::

Fajny dzionek




Siema...znowu powracam pisać na blog4u zawsze a to coś wypadło a to usunołem coś z szablonu...ale teraz tak niebędzie...wreszcie wolne,myśle że każdy na to czekał ja napewno tak...dzisiaj w szkole nas niektórzy nauczyciele niepytali ale są w szkole zawsze wyjątki(Pani od J.Angielskiego)ale trudno( muszę się pochwalić ocenkami z które dzisiaj dostałem i to wszystko z Angielskiego:kartkówka 4,odpowiedź z wierszyka 1,odpowiedź ze słówek 5 )Narazie niebędę pisał pozdrowionek bo niema dla kogo ale pozdro dla całej klasy 1F:)




marcinek93 4/04/2007 20:07:11 [Powrót] Komentuj

|| **buterfly** ||

super blog!! tylko go nie zmarnuj!! daj note!!! zapraszam na mój!! gwarantuje ze bede tego bloga odwiedzac jezeli dasz note! pozdro:D
|| brak www || data:10/11/2007 10:21:13

dua188.internetdsl.tpnet.pl || IP: 83.19.212.188

|| kaja ||

marcin jest fajny znam go nie długo ale jest spox xD
|| brak www || data:6/04/2007 15:42:57

brak hosta || IP: 193.16.229.70

|| lili555 ||

Fajny blog. Spox szablon. Obt tak dalej
|| brak www || data:6/04/2007 14:16:04

brk156.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.29.104.156

|| Kometa15 ||

Fajny gif:)
|| brak www || data:6/04/2007 10:52:47

akj149.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.26.13.149

|| natusia ||

Jestes fajny chociasz sie jeszcze nie znamy ale moze kiedys!!!!!!!! :)
|| brak www || data:5/04/2007 22:06:24

agw10.internetdsl.tpnet.pl || IP: 83.16.178.10

|| Sileeka ||

zajebisty blogus i dzx za pozdro daj koma tez do mnie pa:*
|| brak www || data:5/04/2007 13:37:25

bje216.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.28.146.216

|| Angelika ||

Cześć ! Naprawde świetny blog ! Oby tak dalej ! Pozdro
|| brak www || data:5/04/2007 09:55:10

bfv68.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.28.59.68

|| innq ||

TAKIE TO JAKIES ZAKRECONENJAPIER PISZESZ ZE NIE BEDZIESZ PISAL POZDROWIEN A POOZNIEJ POZDRAWIASZ CALA SWOJA LUB NIE SWOJA KLASE.cOS TO NIE POUKLADAANE.nOOTKA KRUTKA NIEZBYTNIO ROZUMIEM JEJ SENS.
TAK CZY SIKA NIEZLY SZABLON
POZDRAWIAM SZCZERA INNA
|| brak www || data:4/04/2007 20:52:56

host81-153-13-142.range81-153.btcentralplus.com || IP: 81.153.13.142

|| n-i-c-o-l-e ||

fajmu blog pasuje do ciebie szczegulnie ten kurczak =D dzieki za pozdro i wpadaj do mnie ja dostalam tylko jedna ocene 1 z anglika =D :P nq
|| brak www || data:4/04/2007 20:29:25

brak hosta || IP: 194.181.196.121